Refund policy

Preparatele culinare prezentate pe website sunt cu titlu orientativ, iar anumite caracteristici pot diferi față de imagini.

Miss Pho poate publica produse și promoții într-un anumit interval de timp și în limita stocului disponibil. Astfel, Miss Pho își asumă dreptul de a nu onora anumite comenzi, în cazul în care produsele respective nu mai fac parte din oferta curentă.

În cazul în care un produs comandat de către utilizator sau cumpărător nu poate fi livrat de către Miss Pho, acesta din urmă va informa clientul asupra acestui fapt și va returna în contul clientului contravaloarea produsului sau valoarea integrală a comenzii dacă valoarea totală a comenzii nu se mai încadrează în valoarea minimă pentru a fi livrată.

Pentru comenzile anulate din diverse motive, plătite deja cu cardul, banii vor fi returnați prin transfer bancar, plata fiind operată de Miss Pho în următoarea zi lucrătoare după ce ne vor fi comunicate informațiile necesare plății: cont IBAN și nume complet al titularului de cont. Informațiile vor fi trimise pe email la comenzi at japanos.ro de pe adresa de email a persoanei care a facut comanda.

Dacă nu sunt îndeplinite toate informațiile de pe site, ne rezervăm dreptul să anulăm comanda, fără o notificare prealabilă. Exemplu: Nu sunt completate toate informațiile la "Adresă" sau nu este selectată metoda de livrare (zona și taxa de livrare aferentă acesteia) sau se află în afara razei de livrare sau comanda este dată în afara orelor de program și nu se dorește livrarea în întervalul normal de livrare sau orice alte condiții menționate pe site.

Miss Pho răspunde pentru rezolvarea reclamațiilor sau problemelor sesizate de clienți în legătură cu calitatea produselor, cu livrarea acestora sau în legătură cu orice alte aspecte legate de prepararea, vânzarea și livrarea produselor, după preluarea comenzii transmise prin intermediul platformelor online.

În cazul în care, în urma verificării, se dovedește că produsele nu respectă cerințele menționate de către client in formularul de comandă, produsele se înlocuiesc.

Conform art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de returnare:

  • produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
  • produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
  • produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

Dreptul de a renunţa la contract şi returnarea produselor alimentare:

Conform legislatiei in vigoare (ord. 34/2014 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directivei 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite acestea nu mai pot fi returnate.